23 par jeans.

Jag håller på att fixa lite här hemma i min lya. Efter snart 5 månader.. blir det väl.. (?).. så tycker jag att det är dags!
Som jag skrev i ett tidgare inlägg så lossnade botten i en utav mina byrålådor där jag har jeans, så jag kände att det var dags att dela upp jeansen i 2 lådor. Passade då på att räkna hur många jeans jag har. Vilket faktiskt bara blev 23 st.. jag trodde faktiskt att jag skulle ha fler.
Nej jag är inte nöjd förrän där är åtminstonde 30 jeans i min byrå :)

Nu ska jag äta yoghurt, sen ska jag fortsätta att vara duktig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj :P Jag hade nog aldrig tagit mig upp då, sov nog som en stock vid den tiden :P haha

2008-08-08 @ 12:30:39
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0