Äntligeeeen!

JAAAAA! Äntligen är dagen här, dagen jag väntat på hur länge som helst nu, dagen då jag gick på semester. 3 lediga veckor.. here I come! Jag kan inte med ord beskriva hur j*vla underbart jag tycker att detta är.
En seg dag på jobbet. Men vad gjorde väl det när man visste att det var Semester-Fredag? NADA.

Olidligt varmt ute. Så varmt att jag inte ens orkade sätta mig på balkan & steka när jag kom hem. Nej, det blev nerrullat & en dvd för mig.
Nu ska jag snart snart hoppa in i duschen, orkar inte med känslan av flottighet längre.

Ikväll blir det kräftor, hummer & champagne hos familjen.. Varför denna lyx? För att min Pappa är bäst, helt enkelt..
<3

Sen går det även ett rykte om en galen utflyttningsfest borta på Skogsmusen.. kan detta stämma..? I really hope så. Mina nya sandaler känner nämligen för att slå klackarna i taket. & var gör man väl bättre det än där.. borta på galna Skogsmusen. PRECIS vad min semesterkropp behöver!


Mm.. jag tror bestämt att jag får ringa min kusse & kolla upp det där. SEN blir det som sagt duschen.
& när jag skuttat ur den ska jag unna mig ett kallt glas vitt, för tro mig.. DET ÄR JAG VÄRD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0