Dagen innan.

Det känns lite hånt att solen skiner från en klarblå himmel idag. Dagen innan vi lämnar för varmare breddgrader vill säga. Det är väl okej att det är så idag, men i morgon, & resten av veckan.. då får det f*n inte vara såhär. Jo, där vi är såklart, men inte här i La Suede!

Ska jag kommentera ngt ang. gårdagen? Vi får se sen. Just nu orkar jag inte. Mina egna känslor äter upp mig. Det var iaf en himla trevlig inflyttningsfest, så den tackar vi för!

Dagen idag ska jag spendera på balkan, varvat med att packa klart. Ikväll blir det tacos med familjen & sen får man väl se om man lyckas somna.. för att sedan gå upp alldeles för tidigt.


En sak är iaf säker. Vilken vecka vi kommer att ha. Det kan jag säga er redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0