Death at funeral.

Såg jag nyss. Ja, jag vet.. denna bloggen håller på att förvandlas till en filmguide. Men ni vet ju alla varför jag tittar så mkt på film. Anyway. Filmen var faktiskt bra. Hade jag sett den i videobutiken hade jag nog aldrig hyrt den, nu hade jag inte en aning om vad den skulle handla om. Glatt överraskad. En rolig film, på ett sånt fjantigt vis.. som jag inte brukar palla med.

Höll nyss på att få en smärre hjärtattack, då min nyuppsatta, fina, vas plötsligt sprack & for i golvet med ett brak. Jag blev rädd, kanske mest för vad min granne skulle tycka om smällen. Men mest av allt tyckte jag att det var synd, eftersom den var så himla fin då den äntligen kommit på plats. Nu får jag kasta den & kvar i väggen sitter en stor skruv som en påminnelse om det vackra som en gång var där.. GUD.. så poetisk jag är..

Denna dag har varit riktigt dryg faktiskt, & till råga på allt börjar jag nu känna av lite lätt huvudvärk.. JA det är synd om mig. Babe vill bli ompysslad..
Men, eftersom jag nu inte blir det så är det snart jag & Dannys om gäller igen.. Mjauu.


I morgon ska jag vara på strålande humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0