En bröllopsdag.

Ja, tydligen är det här en dag då många vill gifta sig. Det kan jag förstå. 080808. Det är ngt visst med sådana unika datum. För min del blir det dock inte ngt giftermål idag. Jag har nämligen hört att man måste ha en man för att gifta sig. Ngt som visst fattas i mitt liv. Trist. Jag hade nog absolut kunnat tänka mig att stå brud idag. Lite trist väder iofs, meen.

Men nej, ist för en vit klänning så ska jag ikväll hoppa i min svarta. Bara för att sist jag hade den så fick jag ett sms; "-Vad fin du e!". Från en vacker jäkel som befann sig på samma ställe. Jag gillar sånt. Sms när man eg kunde sagt det face to face. Det blir så löjligt gulligt. Mjauu.
Mm.. så hoppas jag på att det är ngn annan jäkel som tycker att jag är fin. För det behöver jag.

God. I'm such a sucke for intimacy..


Men jag måste hitta mig en ny man att hänga upp mig på..



Ngn som vill gifta sig med detta lilla vinfyllo?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja :) det kändes riktigt tungt att kliva upp faktiskt :P höhö

2008-08-08 @ 11:38:41
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Peaches

blä, det låter så ospeciellt att gifta sig idag eftersom det är ett unikt datum :/ då blir det ju inte lika unikt.. :) brukar du ha problem med bloggen förresten?

2008-08-08 @ 11:50:53
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Angelica

hehe ooh ja men jag har sovit 10 timmar nu det var guuuld värt kommer nog sova hela lördagen :D

2008-08-08 @ 12:09:56
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0