En fin dag med min fina Mami.

Yes. Vilken fin dag jag & Mami har haft. Min älskade Mami. Först sprang vi runt lite, köpte mig ett påslakanset (igen), lite hårsnoddar, bh-band & facial wipes. Sen bjöd Mami på lunch, på Olssons Skafferi.. där har dom vääärldens godaste rätt.. så jäkla fin.. till det; ett glas vitt. Vardagslyx. Sånt gillar vi.
Efter det var det dags att springa vidare. Fick då handlat en söt liten vit kofta, en ny glittrig eyeliner; turkos.. hett, ett nagellack, en parfym.. äntligen.. & sist, men inte minst.. en ny pyamas. Jag bara älskar pyamasar, det är liksom som en liten fetisch..

Hade på mig mina nyklackade skor idag. Sweetjesus säger jag bara! Vilka sinnessjuka skoskav jag har nu. Kunde knappt gå den sista biten för smärtan. Kändes som knivar, som Björn brukar säga.

Nu har jag nyss hoppat i min nya pyamas & jag är nöjd. Om mindre än en halvtimme börjar en riktigt bra serie på 4:an.. & efter det hade jag tänkt pyssla om mina naglar lite. Sen ska jag försöka att bädda ner mig i tid, ska nämligen upp & tvätta kl 07:00.. fifan!
MEN, efter det blir det kafferep & mys med världens bästa systrar & världens sötaste Jonathan.


FÖRUTOM ev. den där Volumemastern.. har jag nu köpstopp.. aah.. en bodylotion ska jag oxå ha.. men annars.. STOPP.


Ja, det var nog allt jag hade att delger er små prinskorvar idag.
Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Roxanna

du skrev också väldigt bra! jag håller med dig som fan! jag hatar att folk ska lägga sig i saker dom inte har att göra men bara för att dom inte har ett liv typ!

haha ja ellerhur! tänk om man skulle säga så till en överviktig, man skulle kastreras fem ggr om!

2008-08-13 @ 23:29:16
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

haha nej det skulle inte jag heller :P



tack! :D

2008-08-14 @ 16:49:02
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0