En utflykt i regn&blåst.

Såja. Nu har jag äntligen fått tag i det jag tjatat om hela dagen, en bok. Bötte var en snäll bror & kom & lämnade mat till mig, sen lät han mig åka med honom hem. Plockade upp Mamma & åkte ner i stan. Bråkade lite om vart vi skulle. Gick i regn & blåst bort till Bokia. Köpte en bok. Gick till Trädgårdscaféet & köpte kakor. Gick till CG & handlade mat, träffade på en Spätta som undrade om jag handlade nu igen.. jo.. ngt får man ju göra i väder som detta.
Sen körde vi hem & jag fick skjuts hem. Joråå.. Aja, jag fick iaf lite frisk luft.. & fram för allt.. en bok!

Så nu ska jag snoka runt lite här, igen.. sen ska jag väl då doppa näsan i boken.


Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: jenna

hahah tack! :D

2008-08-04 @ 18:56:42
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

svar; bor utanför skänninge (östergötland) :P

2008-08-04 @ 19:15:50
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0