Ensamhet.

Såja. Nu har vi bränt skivor till vår lilla resa. Fint. Har även hunnit med en liten roadtrip, ut på Strandvägen & hem genom ghettot ;).

Känslan av ensamhet ramlade över mig så fort jag tog ett steg in genom dörren. Jag tror att jag behöver en dos av närhet, om så än av..
Ja, vi får se med det va. Kanske ska jag iaf ta & skicka iväg ett mess eller så imorron, ska bara klura lite först. Mm.

Nu ska jag snoka lite i bloggar, sen föna detta äckliga lilla hår & sen blir det nog faktiskt bingen & lite Las Vegas. Ska köra Papi ner till jobbet imorron, då jag sen ska låna bilen för att fara till Väla med min lilla Spätta.


Så jag säger nattinatt nurå.



& allt jag vil är att ha någon som andas mig i nacken & pillar i mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0