Entertain me honey.

Uttråkad. Ja, vilken ovanlig känsla under min semester då. Neh. Idag skiner iaf solen, men då jag är spacklad & fin nu så känner jag inte för att sätta mig & pressa. Kan inte bara den där jäkla klockan ta & ticka lite fortare. Bara så att den blir runt ett eller så.

Idag ska jag försöka att handla allt som behövs till resan. Nej det behövs inte så mkt för en vecka, mest lite småsaker.

Från en sak till en annan. Igår kväll när jag gått & lagt mig så hörde jag min granne under mig nysa. Okejokej, jag vet.. det är inget konstigt att man nyser.. I know.. men tanken som slog mig då var. Om jag hör honom nysa.. vad f*n hör han då mig göra? Maj Gad.
Kanske ngt att tänka på, nu när jag lärt mig att rulla ner..

Mitt lilla sötdjur som jag fick av A i julegave har för övrigt fått flytta ut därifrån. A frågade om det var p g a att hans ögon inte tål vad som ibland försiggår därinne. Jo, men då vill jag bara tillägga att vi numer kan säga vad som försiggick därinne.

Återigen är det öken, men jag hoppas kanske på att finna en ny Oas till helgen.


Det ska visst bli en liten inflyttningsfest i helgen. FINT. Jag älskar ut, in.. & ja alla j*vla fester som finns helt enkelt.
Undrar om min kusse ska vara lika snäll som hon var förra helgen, då hon gick ifrån mig när jag satt på Akroplis toalett.. den tackar vi för ;)

Nej nu ska jag sluta svamla & försöka hitta ngt att underhålla mig med. VADVADVAD?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0