Farligt väder.

Det är farligt med dåligt väder, man shoppar så mkt då.

Från Väla fick jag med mig ett par gröna byxor & en röd&vit randig bikini.. supersöt.. allt på rea.. såklart! Då kan man ju bara inte låta bli.. fast att jag hade sagt att jag bara skulle ha en bikini.. MENMEN.
Fick även käkat gott; räksallad med bakad potatis.. tack Mami.
Efter Väla körde jag & Mami ner i stan & jag köpte ett nytt påslakanset.. även detta på rea.. såklart. Nu längtar jag redan efter att få bädda rent igen! & så fick jag ett par overkneestrumpor av Mami, för hela 14,50:-

Nej nu ska jag ta & fixa till mig lite, måste sätta på mig lite mer kläder & dra några varv med plattisen. Sen kommer taxin & hämtar upp mig & vi beger oss till LÖDDE för lite grill&mys.


Nu har jag köpstopp.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack så mycket det värmer <3

2008-08-05 @ 22:52:00
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0