Farväääl.

Såja. Nu är det jag som hoppar på hojen & beger mig hem till min älskade familj. Men först måste jag dricka upp mitt vin & hälla upp nytt på flaska. Jo, ibland lär man av sina misstag.. att släpa med hela boxen är ingen bra idé.

"-Ska jag berätta hemligheten?" .

Nej, så ska jag inte vara idag. Jag ska vara snäll. Mjauu.

Innan jag avslutar mitt bloggande för dagen vill jag säga att jag hoppas att min älskade Mazarin kommer att ha två helt j*vla fantastiska veckor. För övrigt förlåter jag dig för att du aldrig kom & vinkade farväl idag.. men bara om du lovar att vi har en drink-kväll när vi båda är hemma in La Suede igen.. då ska du få visa mig dina skills ;)
Va nu rädd om dig mitt hjärta. Men framförallt.. ha såå j*vla kul.. du har ju tio år att ta igen :P
Love u Darlin.


Nu; kläder, vinet, hojen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0