Fintrosor?

Det rullade en hel del pengar under min & Spättans runda på Väla, iaf för min del.. hmm. Köpte en del nödvändigt, men faktiskt.. ärligt talat, mest onödigt. Jaja, jag struntade iaf i den där grejen till håret som jag malt om nu i vart & vartannat inlägg.

Sitter nu här i ett nyinköpt linne & smuttar på lite vin. Försöker att hitta formen som kommer att behövas för en inflyttningsfest. Känner mig inte alls laddad just nu. MEN, om jag känner mig själv rätt så tror jag inte att det kommer att bli några som helst problem att finna den.. tror kanske att den står & väntar på mig nere på Suellsgatan. Jag hoppas verkligen det iaf!

En sak är iaf säker.. Det kommer inte att bli ngn oas i öken i natt. Jag har nämligen på mig nyinköpta undies.. & vi vet ju hur det brukar sluta då va. Mhm. Nej, då ska det vara rentrosor.

Funderar på om dessa trosor kommer att bli godkända av tros/flugsvamp-mästaren. Det är nämligen inte bomull all the way.. MEN så var det väl iofs så att det var viktigast att ha bomullet.. ja.. just där..

Mm.. tål att diskuteras idag kanske.


Ja, det är inte lätt när det är svårt, det är allt jag säger.
Nu ska jag slänga ner lite saker i en väska & sånt.

Enjoy the Friday f*ckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0