Grillkväll!

Godmorgon! Ännu en strålande semesterdag att vakna upp till. Hade jag inte kollat i min almanacka & sett att det är den 5 Aug, hade jag likväl kunnat tro att det var den 5 November.
Världens storm här i natt, gick inte ens att sova. Runt halv tre var jag på väg att bli knäpp. Men efter att ha stoppat i öronproppar & trätt på mig min ögonmask så lyckades jag få några timmars sömn.

Nu sitter jag här & knappar, med Våra Bästa År i bakgrunden. Det där måste ju vara tidernas sämsta program, endå måste jag ha det igång när jag är hemma. Bara just därför. För att det är så overkligt dåligt.

Är tänkt att vi ska åka till Väla idag. Får se hur sugen min Mamma är på det i detta vädret. Hon är nämligen inte så förtjust att sitta i en bil i sånt här skitväder. Själv struntar jag i skitvädret, måste ut känner jag.

Ikväll ska vi grilla ute hos Coffe, jodå så att.. Vi får väl se hur mkt det blir grillat. JÄKLA VÄDER!


Nej nu ska jag kolla mitt konto, ångestångest.. sen är det dags att ta tag i denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0