Hawaiian tropic.

Såja. Nu är jag hemkommen från lunch. Har även hunnit med ett besök hos F&F.. 500 kr rikare.. tack!
& så fick jag äääntligen tack i mina solkrämer.. som luktar heelt ljuvligt!
"-Ska du ha solkräm här i Sverige nu?". Ja.. hon såg allt lite paff ut när hon frågade vad jag var te efter, & jag svarade.. solkräm.
Meen nej, arslet ska ju utomlands. så, då var hon rar & hjälpte mig att hitta ut två st. 210 kr fattigare.. men vad gör man inte för att inte brännas, & hoppas på en aning färg.


Men igår då?
Jo, då var vi som sagt hos Coffe. Jag, Spättan & Angelique. Trevligt som alltid. Fick gott grillat, vädret höll sig lugnt. Hann även med några koppar kaffe & chokladsås MED glass, som luktade räkor. Massaaage fick jag äntligen också, som gjorde SJUKT ont. Nästa gång skiter jag i muskelknutorna & kör på avslappningsmassage. Fast, idag är känns det ju himla skönt dock.
Såg en skräckis, som alla utom Spättan redan sett en gång innan. Men vad hjälpte det. Lika rädda var jag & A för det. Jo, jag blev minsann så rädd att jag drömde mardrömmar om den förbannade dockjäkeln inatt.. SÅ rädd att jag var tvungen att gå upp & tända lampan i taket.. hah.. MES.

När vi endå är inne på drömmar så kan jag berätta att jag därefter även drömde en RIKTIGT äcklig dröm om Arboga-mördaren.. hon den där tyskan.. jiis..

Jag ska nog inte titta på skräckis mer.

Som tidigare nämnt fick jag lånat med mig 9 filmer hem, så nu hade jag tänkt slänga mig i soffan & titta på en av dem.. miis.


"-Ahnäää" . Spättan är ärlig & hon & jag dör av garv.
"-Vad skrattar ni åt?
-Recepten."

& vi dog igen. HAHA. Fy vad elaka vi är.

Funny? Ja. Spättan stod verkligen för kvällens roligaste. Så ärligt, & så kul.. Men det är väl INTERNT som man brukar säga ;)


Nej, soffan nu.


& jag kommer att dofta såå gott på den där sviniga ön
..

Kommentarer
Postat av: stina

sv: vart dem.. ? men d stärks ganska snabbt va?

2008-08-06 @ 17:49:54
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: stina

sv: nej va drygt..fast ja ha bara haft i 3 månader..så kanske blir bätttre---men finns ju vissa nagelskulptörer som filar alldeles för mkt när de tar bort dem.. kanske de d gjort på dina...

2008-08-06 @ 18:21:32
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0