Hejdå prinskorvar!

Såja. Nu tror jag att jag har koll på allt, bara det sista som ska läggas ner i morgon bitti. Sagt hedjå & kramat om Mamma  & Pappa. Rymt undan & lagt in. Jaa.. jag har nog gjort vad jag ska?
Så nu ska jag ta & bädda ner mig inne i sängen, se färdigt en utav filmerna jag lånade av Misan.. & sen, förhoppningsvis lyckas sova ngn timme.. innan klockan ringer & det är dags att skutta upp.. vidrigt tidigt.. uhu..

Detta blir nog mitt sista inlägg innan jag åker.. om jag inte får ett ryck & kastar in ett imorron bitti.
Annars får ni helt enkelt ha det så jäkla bra här hemma!

Misan: Vi hörs på Söndag.. & jag hoppas att vi ses på Måndag :)
Carro: Jag messar ingredienser & så ses vi på Fredagen då jag kommit hem.. För vi ska gå på partiii... ramtitamtitamtam!
Elin: Vässa rösten tills vi ses.. det är karaoke på Fredagar på Tages.. man vet nämligen aldrig var, du, jag & Carro kommer att hamna efter ett par glas vin :)
Spättan: Jag lovar att berätta allt när jag kommer hem, iaf till nästa fylla ;)
Mazarin: Du & jag måste boka dejt när jag kommit hem. Du ska visa dina skills & vi ska uppdatera varandra :)


Nu: Sängen. I morgon vid denna tiden tror jag att vi sitter & sipprar på ngn fin drink just nu. Kanske på balkan, kanske ute ngnstans. Det kan kvitta. FÖR I MORGON ÄR VI PÅ ZAKYNTHOS! Yes.


Ta hand om er prinskorvar.


Kommentarer
Postat av: Marthina

jaha, så du bor där nere =)

har precis kommit hem från en kvälls gång med killen,

nu tänkte vi ta ett glas vin och bädda ner oss framför en film och njutsa av varandras närhet.

vad jobbar du med?

2008-08-16 @ 21:31:16
Postat av: Misan

Fy vad avis jag är på er just nu, men ja..vi hörs på sön när du har kommit hem. Kramizar

2008-08-17 @ 09:27:42
Postat av: Elin

Ha det nu så jättemysigt!!Hälsa Grekland från mig och säg att jag kommer nästa år =) Kommer sakna ditt bloggande! Kram

2008-08-17 @ 11:12:20
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0