Hett.

Jag sitter här & väntar på att min plattis ska bli het. Precis som jag planerar att vara idag. SMOKIN' HOT! Remeber kusse..?

Jag ska ha på mig mina röda shorts. Som jag för övrigt fått av min bästa kusse. För att? Hon tyckte att jag skulle ha dem. Har jag sagt att jag älskar min kusse? Det gör jag. HUR MKT SOM HELST.
Sist jag hade dessa short kan man säga att I got lucky. Mjauu..

Nu tror jag inte att jag kommer bli såå lucky idag. Nej, jag kan nog nästan säga att det är en omöjlighet att jag blir det..

Har för den delen inte tid med ngt hemsläp idag. Ska visst på utflykt imorron + att min lya ser ut som kriget.. inte så hett.


Men nej nu ska jag platta detta lurv innan toaletten brinner upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0