Jag är en svag människa.

Yes I am. Men så har jag heller aldrig påstått annat. Svag för vackra saker.. allt från väskor till pojkar.. mm.

"-Varför har du skvallrat för din Pappa?
-För att du förtjänar det."


För den delen så var det inte jag som började skvallra, utan min lillebror.. som tydligen vet allt.

"-Men min Pappa vet ju ingenting
-Nej, men det gör din bror".


& jag tänder givetvis på alla tio.

"-Åh. Vilket humör".

Men gud. Vad tror man? Vem f*n vill att ens lillebror ska veta sådant? Hur kul är det för honom att veta det om hans syrra. Neejtaaack.

"-Det är bara för att du är så söt".

& så är de det där med att bli kallas babe, jag är sjukt svag för det. Mjau.


Av allt detta svammel kan jag iaf konstatera att vissa människor är rädda för min Pappa ;) Sen är visst min svarta klänning ett riktigt fynd. För precis som jag skrev att jag önskade igår.. så fick jag igår höra; "-Vad fin du är".
Jag säger det mina vänner, det är klänningen som gör det. OM den ska me till Laganas? JA! ;)

& J är som alltid söt & säger "-Hej snygging!" när han ser mig. Det gillar jag ;). Men sen så vart det mest ett massa tjatande om varför jag ine vart full & kelig.

"-Är du på skattjakt idag då?
-Ja, men här finns inga skatter
-Okej, då går jag in".



Alltså. Det är inte det att jag är kräsen va. Jag gillar bara fel killar. & fel killar gillar mig.


Nu ska jag gå hem till familjen, dags att bli utfodrad.. jo, jag är spoiled.. jag vet. Men jag älskar det! Jag har gjort mig lite sådär fin, så att dom ska förstå varför jag får höra allt det där ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie H

haha precis :)

2008-08-09 @ 17:34:04
URL: http://sophieheino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0