Jag är en vacker tjej. Visste ni det?

Såja. Nu har jag & solen fått umgås en liten stund iaf. Alltid trevligt. Men nu tror jag att jag ska ta & ge upp. Min hud luktar bränt fläsk, eller ngt annat vidrigt.. så jag hade tänkt att den skulle få ta & hälsa på duschen.

Har idag hunnit med att prata med kusse, så jag fick mig en uppdatering i hur det eg. låg till igår. Så jag tar tillbaka lite då, ALLA var inte pussys ;)
Har även under dagen hunnit med att få ett antal oväntade sms &  så har jag även fått fina komplimanger från en tjej. Mjaauu. Tänk va bra om man kunde vara bisexuell va.. mer att välja mellan.

Men jag säger som jag sagt tidigare. Den enda tjej jag skulle kunna göra är Kat Von D.. Där snackar vi..


Nej nu kallar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0