Jag ser det regnar.

Ooh. Vilket underbart väder att vakna till. Regnet fullkomligt vräker ner. Som om hela himlen vore öppen. Ah. Så tröttsamt. Visst, en dags regn är väl okej. Det behövs. Men det behöver väl inte regna så mkt. Man kan ju inte ens gå ut i detta. Herregud.

Jaja, jag behöver inte ha ångest över att vara hemma & städa iaf. Men jag skulle ju behöva ta mig ut, skulle vilja ner i stan & köpa en ny bok. Kan behövas i väder som detta. Men, ärligt talat så kan man ju inte ens gå till bussen i detta ösregn. Jaja, vi får väl hoppas på att det lugnar ner sig lite.


Nu ska jag snoka runt bland lite bloggar, sen blir det en dusch.. & därefter kör jag igång min städ-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0