Jävla gröt!

Jag vill bara påpeka att det är inte alls är störigt att när jag nyss smällt i mig en tallrik gröt så ringer Spättan & frågar om jag inte vill följa med ner & käka lunch på Kinan. AH! Grötjävel! Jag förbannar f*n den. Hör bara.. gröööt. När jag kunde ätit kinamat. Men alltså, det går ju bara inte.. gröt mättar & på Kinan måste man vara bra hungrig + att lunchbuffén bara gäller till klockan 15.

Jo, det är väl sånt vi kallar för dagens i-lands problem.

Nu när jag endå har pratat om Spättan så tänkte jag slänga in en bild på oss. Jojo, jag är mkt stolt över att min kamera faktiskt användes i helgen.. det ska bli en ny vana.


Puss på Spättan, som var söt som en sessa i sin klänning :)


 
Love you my friend. Tack för att du lyssnade till mitt hjärtas saga i Lördags

.


Kommentarer
Postat av: evelina

sv; tacktack!

2008-08-04 @ 14:08:01
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0