Jävla skitmage!

Igår skulle jag ut & svira med mina finaste Marcus-flickor; Carro & Elin. Jojo. Kvällen började bra. Carros man agerade kock & jag gav instruktioner.. som han lydde så duktigt så, med ett strålande resultat. Åt en jättegod Kycklingfilé i limesås.. & det var väl strax därefter som min utgång avslutades. Fick världens j*vla magont. Carro märkte att det var ngt fel på mig när jag inte drack.. haha. Försökte gå på toa, icke. Kvällen slutade med att jag låg i fosterställning i soffan med en filt över mig. Carro matade mig med krita & var en sötnöt  & gick ner & handlade banan till mig. Naw. Inget hälpte dock då. Jag fick se mig som en slagen hjälte, & det var inte utan att det tog emot när jag fick ringa min bror & be honom att komma & hämta mig.. vilket han såklart gjorde. Han är allt bra underbar ibland den där lillebroren.

Så, Lotta landade hemma.. i en ensam säng med en bok. Läste tills ögonen blev vimmelkantiga. Somnade. Vaknade av ett gulligt sms & somnade igen.

Jag retar mig sååå för att jag inte kom med ut. Men jag hoppas att mina tjejer.. & Bobo :) hade en underbar kväll iaf. Ni gjorde mig väl stolta tjejer? :)
Tack Carro för att du agerade nurse till mig.. du är en ängel & jag älskar dig såå himla mkt!

För övrigt så bölade vi nästan alla fyra där hemma igår.. Varför? Ja det ni ;)

& du Elin.. jag vet precis hur den där ensamheten känns..
Jag tycker att du ska ta & flytta till stan iaf.. så kan vi träffas lite oftare.. & dela med oss av den känslan.. För du & jag förstår nog varandra på ett sätt som dom andra inte gör, hur mkt dom än vill..

Jaja, jag säger iaf tack för gårdagen tjejer.. & Bobo.. såklart :)
Vi får ta nya tag snart!


Idag vaknade jag utan magont, men med skallebank. En tablett & lite vila på det.. & nu mår jag bra. Ska snart ta tag i att städa lite här, jo jag måste.. trots det fina vädret.
Ikväll blir det mat hos familjen, vilket faktiskt var längesedan nu. Sen blir det lite galej hos Soffan. Nice!


Hörs nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0