Junkie.

Ja, det var inte utan att jag kände mig litegrann som en junkie när jag alldeles nyss sparng runt här i panik & letade efter mitt rör med Treo. Inte kunde jag väl ha druckit upp allt redan? Nehej då. Lycklig som ett litet barn på julafton , eller ja.. som just en junkie blev jag då jag fann detta vackra rör. Zip, ut med två, ner i ett halvt glas med vatten.. & så infinner sig dej ljuvliga ruset.. oj.. oops.. förlåt.. bruset menar jag såklart.

Min Mamma säger att Treo är farligt. & att jag & min Pappa är beroende av dem. Jag säger att hon har fel. Det är bara det att inget kan rädda min skalle så som Treo kan..


TREO MY LOVE! U and me forever and ever <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig helg :)

2008-08-01 @ 17:24:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0