Låt hjärnan ta semester.

Har haft en avkopplande dag hemma hos familjen. Men hur mkt min kropp än har slappnat av, så har inte min hjärna gjort det. Den har, minst sagt, gått på högvarv hela dagen.
Precis som den alltid gör dagar som denna.

Återupprepar, maler & maler. GUD. Ge den lite semster vettja. Det blir ju ändå inte ngt bättre av alla tankar.

Vaaarmt är det också. Men det ska det visst bli ändring på. GIVETVIS, nu när jag ska börja min semester. Bitter.. Jag? Nehej.

Morgondagen SKA jag iaf ägna åt att städa, vare sig jag vill det eller inte.


 

NU ska jag snart stoppa in mitt burr i duschen, bädda rent i bingen.. & hoppas på att filmen på 4:an är bra.
& så ska jag försöka skicka iväg min hjärna på semester.

Hajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0