Let's make memories, underbara..

Såja. Nu har jag lyckats att fördriva en del av dagen. Har pressat på balkan, läst lite i min bok, packat lite, rymt undan lite.. samt duschat & fräschat till mig lite. Litelitelite..
Nu funderar jag på om jag ska ta & bädda rent i min säng, sen diska.. & därefter cykla hem till familjen. Så får jag fortsätta mitt packande sen när jag kommer hem. Tror att jag kanske ska plocka ut ngt plagg? Ah.. Jag HATAR verkligen att packa.. så satans drygt!

Nej jag tror att jag får ringa kusse & stämma av lite sen.



Älskade tjejer. Hur länge har vi väntat på denna dag som snart är här? Jisses! Så fint det ska bli. Ni är underbara, & så kommer även vår vecka att bli.

& så försöker vi att göra minnen.. & inte bara minnesluckor ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja jag tog mig ett glas nyss, nu ska jag bara iväg till affären och handla lite frukt.

vart i sverige håller du till då?

2008-08-16 @ 17:40:40
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0