Let's plaaaaay.

Hej prinskorvar!

Idag har jag haft ännu en fin dag. Planerna blev lite ändrade, ist för att Sireköpinge tog sin in till oss, så fick vi ta oss ut till Sireköpinge. Funkade hur fint som helst det med. M&C är trots allt mina första & bästa, för alltid. & Marias lilla Jonathan är, utan att ta i.. världens sötaste unge! Herregud. Man vill bara äta upp detta lilla charmtroll.
Har druckit kaffe, pratat, busat & skrattat massor.. Jag & C hade otroligt roligt åt en av Jonathans leksaker.. haha.. VOOOOOOOFF VOOOOOOOFF, let's plaaaaaaaaay!

Ja, jag skulle kunna skriva hur mkt som helst om denna fina dag, men jag är inte på ngt vidare blogghumör just nu.


Varför slutade du raring, det är allt jag undrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0