Lillebror.. bli aldrig som jag när du blir stor.

Okej. Jag kom aldrig till sängen. & nu har ett sms från min lillebror rört om i min storasysterhjärna. Vi pratade om det senast i helgen, jag & Mamma. Hur man som storasyster har en enorm beskyddarinstinkt när det gäller lillebror, oavsett hur gammal han är.
Ja, vi pratade minsann om det lite på kräftisen i Fredags oxå. Men, till saken.

Lillebror är nu på Mallis & det finns absolut inget jag kan göra om det skulle hända honom ngt. Han vet om det. Endå måste han skicka såna sms till mig. Men, jag antar att det är för att han vill få det ur sig på ngt sätt. & vad har man inte en storasyster till.. om inte för att oroa henne? Detta har han nu lyckats med.
Dumma unge.

Jag antar att han ärvt sin attityd från mig. Hoppas bara att han har mer vett än jag brukar ha, att  han vet när det är dags att verkligen knipa käft menar jag.

Att denna lilla unge antagligen ska till USA i ETT ÅR är mer än jag ens orkar tänka på.
För som jag sa till helgen.. gör vad du vill  mot mig, men lillebror.. ja gud.. lillebror. Jag kan inte ens förklara vad han är.

Usch ja. Nu har storasyster fått nojan här hemma, medans allt säkert inte är en så big deal därnere. Men varför messa då.. vavavava?
Fast, ngnstans inom mig vill jag ju vara den han delger.



Lillebror.. bli aldrig som jag när du blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0