Min första dag.

Idag var det min första arbetsdag efter semestern. Jag klarade faktiskt att utan större problem & utan alltför mkt ångest, ta mig ur sängen. Cyklade ut till stationen & det var väl ungefär där som min dag började gå snett.. Fick stå till Lund, i ett fullsmockat tåg. Väl på jobb möttes man av.. just det.. kaos! Jag tänker inte gå in på det nå mer.. jag vill bara påpeka att det var inte kul att komma tillbaka.

Nu har jag startat ett litet projekt här hemma. Just nu ser det mörkt ut, men jag hoppas att det ska lösa sig..
För såhär kan man inte ha det.

Annars har jag inte gjort så mkt. Betalat lite räkningar idag.. & man kan väl säga som så att.. jag är ganska så fattig nu!


Nu ska jag snart tugga i mig några knäckemackor. Sen kallar duschen & därefter ska jag nog krypa upp i sängen med min lånade bok, som är fantastiskt bra.. jag säger det bara.. TACK MARRE!


För övrigt så tänkte jag göra som såhär att.. eftersom det hände & sades en hel del saker på Zante.. ja vissa saker ska som sagt stanna.. men det som ska tas upp.. kan bli en hel del. Så jag tänke att jag kanske, om jag orkar.. lägger in en Dagens Zante varje dag.. här är dagens:


"-Kan du få in snoppen?
-Ja.
-Var då?
-Överallt.."

Kommentarer
Postat av: soffan

haha :) ja dagens ZANTE låter som nåt trevligt att läsa varje dag, fortsätt med det!!! alltid lika kul att minnas igen vad som sades o vem som sa vad!

2008-08-28 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0