Min sista dag.

Min sista semesterdag idag. Den har jag ägnat åt att tvätta, leka med Hoochie.. mitt älskade lilla barn ;) & så har jag införskaffat mig ett nytt månadskort.. för imorron är det ju dags.. FYFAN! Ni förstår inte vilken helvetes j*vla ångest som håller på att äta upp mig inifrån nu. Inte bara det att jag ska jobba, kanske mest det att nu är sommaren slut & allt man hoppades på skulle hända, hände inte.

Ångest över att jag imorgon inte kommer att vakna, gå ner & äta världens äckligaste frulle, ligga & steka i solen, hoppa i poolen, traska ut i havet, äta grekisk sallad till lunch, sova kvälls siesta med ac'n på 16 grader, fixa till sig, dricka drinkar på balkan, gå ut & äta middag, dricka fler drinkar på balkan, ut & skaka rumpa, smaka på ett riktigt fint persiljesmör & sist men inte minst.. avsluta kvällen med en double cheese & resumera på kvällen!


Nu ska jag packa ihop lite grejer för imorron, jobbgrejer.. fyfan.. ååh.. Men jag ska försöka att trycka undan ångesten. För jag orkar helt enkelt inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0