Movienight.

Ja, det är vad jag har här. 2 filmer avklarade. Underbar & Älskad av alla, samt The Hitcher. Den första måste jag säga att jag tyckte faktiskt att den var himla bra, lättsedd & rolig. & vilket fantastiskt bra slut.. Vem hade inte velat göra så då? Jag vet nog ett antal personer jag hade velat utsätta det för ;)
The Hitcher var väl ganska så okej, lite lätt överdriven.. men så är väl sådana filmer.

Fick nyss ett samtal från Storebror Lindegren, som undrade om jag inte hade en "sån madrass vi brukade åka nerför trappan med när vi var små". Tyvärr har jag ingen sådan, men jag fick mig en fin nostalgitripp från när vi, 4 små snorungar far ner för trappan i familjen Lindegrens lägenhet. Haha. Ja.. så otroligt mkt roligt vi haft tillsammans. Vad skulle jag tagit mig till utan er i mitt liv.. Tuffa gänget ;)


Vi, för 2 år sedan?
Jag älskar er.
& saknar oss.





Nu ska jag fortsätta min movienight. Jag, en film & tända ljus. Såklart saknas det ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0