Musikslagge?

"-Ska du med & bränna skivor, eller ska vi fixa det själv?". HAHAHAHAHA. Tror dom på det själv eller.. att jag skulle låta dom 2.. Linda Bengtzing-loversen.. fixa detta själva? Nej heerregud. Skärpning! Men jag vet nog att dom inte vill ha med mig där.. så att det kan bli Lasse B. Frida, Linda B & allt annat vad nu skitmusik heter. Nehej, nu ska jag inte vara hård. Men tjejer, efter PB dog nästan mina öron.. så jag måste iaf få försöka slänga in ngt bra.

Kan bli slagge om detta. Men kusse ska bara ta & tänka på en sak. Inget spelas i min BERGSPRÄNGARE utan min tillåtelse.. mohahahahaha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem tycker du passar bäst i klänningen? AUDRINA VS. ADRIENNE !!

2008-08-14 @ 17:32:23
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: sofia

haha e du glad nu lotta när du fick vara med o bestämma låtar, inte en enda linda, lena eller frida låt kom med :( jaja vad gör man inte för sina laganas tjejer!!!! snart e det söndag :)

2008-08-14 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0