Pappa jag vill ha en italienare!

Ohja. Ohlala. Jag har minsann alltid velat ha mig en italiensk man. Synd då bara att dessa italianos inte är så bra på engelska, inte alls bra faktiskt. För annars kan jag lova er att jag hade varit gift nu! Synd bara att när jag väl övat in mitt lilla teckenspråksfrieri, så vart han borta. Att jag inte förstod att Byebye verkligen betydde Byebye.

"-Ååh han var så het som persiljesmör smälter på en biff".

Så vad hette han då? Jo, han hette det, persiljesmöret. Persiljesmöret med världens vackraste ögon. Farligt vackra ögon.
Persiljesmöret
som jag & M pratade om hela vägen hem från Main Street, första & enda gången vi gick..

& vad gör man när man inte kan prata.. Men kanske kunde vi det. Bara det att ingen av oss orkade använda våra läppar eller öron för att genomföra det.


Har du någonsin tittat in i någons ögon & känt att du kan se hela din värld speglas?




& sen fick jag äta köttfärssås hela veckan ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ett persiljesmör utav högsta klass dessutom! han var en riktig delikatess ;)

2008-08-25 @ 19:14:12
URL: http://evaochmaria.blogg.se/
Postat av: soffan

jaa vilket gott persiljesmör :)

2008-08-27 @ 09:35:58
Postat av: soffan

jaa vilket gott persiljesmör :)

2008-08-27 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0