Så söta.

Sakta men säkert börjar min lilla lya komma i ordning. Nu är det mest en ny soffa & några snygga tavlor som fattas.
Mormor & Gert har varit här & fixat lite idag, är inte dom världens sötaste så säg?  Så nu är en spegel, en vas & min lilla rosa raring fint upphängda på väggen. & så fick jag minsann en vattenkokare av Gert.. återigen.. världens sötaste!

Nu sitter jag här & glor med ett halvt öga på Våra Bästa År.. denna sjuka serie som jag sjukt nog måste ha liiite koll på nu när jag är hemma. Hmm.
Kvart i tre ska jag befinna mig nere i stan för att få mina fransar färgade, ska bli skönt.. men tanken på att cykla ner istan.. utan smink.. skrämmer mig.. Jag är sick in the head.. I know. Men denna stan är f*n farlig alltså. Funderar på om jag ska ta & lämna in ett par skor till klackning också, sjukt onödigt att bara ha dem liggande liksom.
& så kanske jag ska ta & gå in i den där nya affären & köpa mig lite the.. nu när jag fått en vattenkokare så finns det inga ursäkter för att inte dricka mer the. Får väl se hur jag gör, med tanke på mitt osminkade fejs & så va.

Jaa, ni märker ju själv hur mkt otroligt spännande saker som händer här i mitt semesterliv.


Nu ska jag snoka runt bland lite bloggar.
Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Roxanna

haha det var en ganska ovanlig fobi :P min kille är lite likadan! Han hatar verkligen att svälja alvedon och sånt.. det tar typ 10 inuter att svälja en tablett! haha

2008-08-12 @ 13:08:42
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Johanna

visst är den.

2008-08-12 @ 13:12:26
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0