SATC-filmen!

Ja, idag har det bara vart en såndär fin dag. När den ena saken flyter in i den andra.. Jag älskar sådana dagar.

Jag & Haggan möttes upp nere på torget, bestämde oss för att gå & fika på 261.. nära & bra + att ingen av oss har varit där tidigare.. fy på mig.. jag vet. En muffin & en latte i solen, lite catching upp.. jo.. vi hade det bra.
När vi satt där så ringde Spättan & frågade om jag hade lust att joina henne i en liten filmkväll.. såklart hade jag det.. vi skulle ju se, inget mindre än.. SATC-filmen! Yeah. Om ni visste hur länge jag väntat på det. Såå, Spättan kom & mötte upp, sa hejdå till Haggan & sen traskade vi ner till CG, gick till Spättan.. eller ja, vi kom halvvägs när jag kom på att vi glömt min cykel på CG.. tur då att dom bor så nära.. ;), så vi traskade tillbaka.

Väl hemma hos Spättan snackade vi först lite skit. Sen var det dags att koncentrera sig. OH JA den var så himla bra! Smått irriterande emellanåt, men slutet gott.. allting gott.. som man brukar säga.
Fick även krängt pizza, som Spättan bjöd på, så bjöd jag på Cola.. :)

& så fick jag äntligen bokat en tid till att färga mina fransar. Det är så himla skönt att ha det gjort när man är utomlands.. så slipper man skrämma livet ur alla på playan ;)


Nu ska jag fortsätta denna fina dag med att snoka i bloggar, sen avslutar jag den som jag brukar.. Las Vegas.. i min säng, all by myself.. idag känns det okej.


Slänger in en bild på oss från förra året.. för att.. vi är såå himla söta ;)



Systrar, tvillingar.. vi har vart det mesta ;)
För mig är hon en bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag vill också se den filmen!! Var den bra? :) Jag och pojken har varit på promenad :)

2008-08-07 @ 22:31:38
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: stina

sv: tack.. smycken gör väldigt mkt till en kläder :)

2008-08-07 @ 22:45:16
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0