Sjukt, sjukt.

Solen skiner just nu. Så, jag passar såklart på att sitta ute på balkongen. Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska ha för mig idag. Borde nog ta mig ut en runda, gå & handla lite. Man blir så slö av att bara vara hemma.

Igår fortsatte jag min movienight med I know who killed me. Faktiskt en riktigt bra film, tyckte jag iaf. Låg på helspänn genom hela filmen, & var emellanåt tvungen att titta ut i hallen för att se så att det inte stod ngn där ;). Kanske bidrog det ruskiga vädret till stämningen.

I morse vaknade jag runt 07:20.. & gick då upp (!). Käkade frukost & slängde igång en ny film.. Ja, det är typ det jag gör om dagarna ;)
American Psycho. Som var ruskigt bra faktiskt. Sjuk, men bra film. När jag sett den var jag såå fruktansvärt trött att jag gick in & la mig & sussade en stund.. sjukt skönt.


Mhm. Det är väl det jag har att berätta om just nu.
Måndag idag. Mindre än en vecka tills vi åker.. såå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0