Slutet på en galen era.

Godmorgon.

Jag vaknade med vinsmak i munnen & smink i ögonen.

Galen kväll igår. Precis som alltid så spårade det borta på Skogsmusen igår. Men, är det slutet på en era så är det.
Sjukt mkt bubbel för mig & jag gjorde det där som man inte ska. Skyller lite på kusse, eftersom hon inte stoppade mig. VARFÖR är det alltid en bra idé på fyllan? Dagen efter? Njae. Aja, jag fick iaf sagt vad jag ville. Snällt av mig. Synd bara att det alltid är detta vin som talar.

Men åh vad jag var sugen på dig med.. mjaaau.

Akropolis & Tages var iaf där våra kroppar befann sig. Hjärnan hade checkat ut för längesedan. Den tycktes ligga hemma i min säng, & vara sjukt sugen..

Jag dör på mig själv ibland. Mina ord. Jag är inte klok. En schizofren vin-drickare.


Nej nu ska jag käka frulle, kaffekaffekaffe. Blev tyvärr ingen utflykt idag, så jag får åka & handla med familjen ist.


Jag cyklade f*n vilse innne på Skogsmusen igår. Heeej fylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0