Gaylove is truelove!

Jag tittar ut genom fönstret & tror att jag snart ska få se löven flyga ner från trädtopparna. Det känns som höst nu, ja det gör det.

Återigen väljer jag att inte kommentera min dag på jobbet. Så illa är det. Men jag visste det redan i morse, då jag ännu en dag fick stå upp till Lund. Dessutom är mitt månadskort redan avmagnetiserat, efter en gång.. f*n vad trött jag blir!

Jag har inte har så mkt att delge er idag. Nej, verkligen inte. För idag tänker jag vara lika tråkig som igår; äta, duscha & mysa med min bok. Men det går så bra så, just nu.. för den boken.. är ngt extra.


Men som tidigare lovat ger jag er en dagens Zante:
Vissa av oss hamnade på stranden en natt/tidig morgon. Nej. Inte för att göra ngt styggt. Utan, helt enkelt bara för att beundra den vackra platsen vid andra timmar än dagtid.
Iaf.. på stranden hoppar två killar ur en bil.. ojoj.. farafara! Kommer vi att bli rånade nu tänker strandbesökarna?
Men paniken hinner bara flyga fram.. då hörs det.. ett litet lätt smackande.. & inte många sekunder senare börjar skärpen att rassla. Jojo.. inte f*n hade strandbesökarna hamnat i ngt råndrama heller.. snarare ett litet gaydrama!

Jo, vissa saker fick sin förklaring på jobbet idag.. då jag fick höra att Zante är de homusexuellas ö.. haha.
Inte undra på att vissa inte kunde kyssas då va. Såklart va barkeepern bög.. det var därför han inte kunde.. han önskade såå att det var en kille!

Undrar då vad folk trodde om oss.. ett glatt litet lesbiskt gäng..spec då vi satt & såg kära ut på restaurangen ;)

  


Aaah. Det är kärlek.




Nej. Nu räcker det för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0