Vem sög mer än kräftor?

Godmorgon, Godmiddag.. välj själv. Jag själv har varit uppe sen strax innan 10.. duktig kicka.

Igår var jag som tidigare nämnt på kräftskiva, himlans trevligt.. & sjukt gott.. så det tackar vi för! Jag försökte hålla mig lugn & fin, vilket faktiskt.. för en gångs skull.. gick jäkligt bra. Till mångas besvikelse kanske ;)
Vi körde hela varvet & avslutade, såklart.. på Tages. Där var det inget vidare, så jag tiggde till mig en plats i en bil som skulle hemmåt.. tack för det med. Fint som attans att landa, ensam.. (ja faktiskt..) i min säng.

Tänkte att ni kanske ville ha lite kommentarer från igår? Såklart att ni vill. Jag vet iaf att min bordsgranne vill det, som blev såå himlans glad för att hon hamnade bredvid mig, Lotta.. dokumenteraren ;)

"-Nej, nu kommer du att skriva detta på din blogg". Nehejdåå ;)

Jag tänker inte nämna några namn men jag kan säga er så mkt som att det pratades en hel del om FLUGSVAMP.. många som har problem med det nu under sommartider tro? Då ska man iaf, för er som inte vet använda bomullstrosor.
"-Men är det ine viktigast att det är bomull där Lisan är? Det är ju den som är viktigast". Jag kan förstå detta dilemma.. vem vill ha fultrosor på sig när Lisan hugger liksom? Nej då vill man ha spets, & bara bomull precis där.

För jo.. tro mig.. Lisan HÖGG på vissa.  

"-Jag har gått i stan & varit k*t hela dagen".

Men folk skulle ju inte vara några pussys mer. Det skulle vara slut med det igår. Jag tänker inte nämna några namn (återigen..) men jag tror att det var en & annan tös som sög mer än kräftor igår.. om vi nu ska vara sådär härligt honestly.. som vi är på fyllan.. Mhm.

"-Åh ja hon kan suga". Vi pratar kräftor då va. Eller..

& vad gäller Marre så är det faktiskt så att hon borde resa bort mer, för det tycks bara vara då som jag får fint besök.. när Marre kommer hem.. så åker mitt besök iväg. Marre.. boka en ny resa nu vettja! ;)

"-Du är alldeles för nykter idag, du får komma & sätta dig vid mig".


Jaa, det hände en del crazy stuff igår.. & detta inlägg skulle kunna bli hur långt som helst. Men vem orkar läsa en novell?
Nej, jag sätter punkt för nu. Så återkommer jag senare.
Till alla pussys.. Hoppas ni hade det fint.. era svikare ;)


P.S. Jag tog inte en enda bild igår. Kamerorna blixtrade redan från alla håll. Så jag hoppas på att snylta åt mig ngn ist. D.S.

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

hoppas den gör de framåt dagen då! ha en bra dag!:)

2008-08-09 @ 12:15:56
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis :)

2008-08-09 @ 12:48:58
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0