What to write?

Såja. Nu var man hemma från sin lilla utflykt. Jaa, jag har varit hemma ett tag. Blev bara till att rusa in & färga fransarna, trippa snabbt bort & lämna skorna, sen rusa vidare till bussen. Man orkar inte ta mer än precis de nödvändiga steg som  behövs i detta vädret.. uäak.
Skorna är iaf färdiga redan i morgon, sweet. Lämnade in tre par. De enda paret har jag nog inte kunnat använda på ca 2 år.. tack vare klackarna.. så det ska bli fint att återfå dem. Ngt av paren ska klä mina fötter redan i morgon.

Ska köpa the i morgon ist. Det finns en supermysig liten theaffär i Hbg, nämligen.
Nu ska jag kolla upp vad som går på teve idag, är det inget bra så får jag väl ta  & se en av de sista filmerna jag lånade av C.


Hajhaj sålänge!


FÖRRESTEN.. Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker.. kan ni fatta.. 5 dagar.. jaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv; B&J för allas del ;D

2008-08-12 @ 16:36:50
URL: http://dilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0