Zante 08.

Ja. Jag vet att det finns en del nyfikna själar därute som kanske undrar hur vi har haft det denna vecka på denna lilla ö. & jag kan säga som såhär.. det var helt j*vla underbart! Vilken ö, vilken underbar ö.
Fint sällskap, sol, värme, världens finaste vatten, god mat, fina drinkar, & haarlet party! Vad mer kan man begära?

Ja, mina vänner.. det finns så ooootroligt mkt att berätta om denna vecka. Men jag säger bara; DET SOM HÄNDER PÅ ZANTE STANNAR PÅ ZANTE! ;)


Nu sitter jag här. Duschad & fin i min pyamas. Min säng.. som jag saknat sååå mkt, & min dvd kallar på mig.. så vi hörs en annan dag sweethearts!

Kommentarer
Postat av: soffan

jaa vilken vecka vi har haft, underbart!!! zante behåller våra hemlisar ;) saknar det redan!

2008-08-25 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0