All Fall Down.

Idag orkar jag f*n inte skriva om någonting. Känns som om hela min värld just rasat samman en aning. Helvetes j*vla skit! Varför kan inget NÅGONSIN gå min väg? Jag blir såå trött på det.

Jojo. Mötet gick som vi befarade. Fyförihelvete!

Blir det tillbaka till ruta ett igen? Åh.


Jaja. Idag kom iaf mina kära föräldrar hem. Det var trevligt tyckte jag. Som det bortskämda lilla barn jag är så fick jag lite presenter; en ljuslykta, en liten skyddsängel (den kan jag behöva nu), en söt liten tomte, en nyckelring & en dyyr chokladkalender :) Ja just det, fick även vin för 500 kr till priset av 250 kr. Tack tack mina älskade föräldrar!
Jojo, man blir visst ett bortskämt barn när ens Lillebror är i Usa. Då blir man liksom som ett ensambarn :)
Vi åt pizza & pratade om allt. Skönt att få prata av sig med dom. Få råd & bara känna tryggheten av att dom alltid finns där.
My most beloved ones! Lillebror inräknad, fast att han inte är himma.

Nej nu ska jag läsa bloggar, sen ska jag öppna första luckan i min kalender :)

Kommentarer
Postat av: EURiKA

Alltså jag har inte ens fått en billig jävla chokladkalender. Fy vad mina föräldrar är dåliga!

2008-12-01 @ 21:12:37
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0