Broderande killar.

Idag var jag som tidigare nämnt uppe & iväg för att jobba. Fyra timmars jobb & dubbelt så rik. Man tackar.
Efter jobb tog jag som vanligt tåget hem, men.. ngt som skiljde denna gången åt från andra var att det denna gång klev på en kille i Lund. Ja, inget konstigt med det va.. Det konstiga började när killen sätter sig mitt emot mig & börjar.. BRODERA!
Seriöst.. jag avled ju där i min ensamhet. Haha. Så jävla kul! Var givetvis tvungen att slänga iväg lite sms om detta. Sen fick jag låtsats att jag fnissade åt smsen.
Jag blev såå himla nyfiken på vad det var han broderade, så jag var tvungen att kika på honom emellanåt. Men, jag kunde inte se vad det var.
Sen tyckte jag också att det skar sig lite väl mkt med hans piercing i läppen till broderandet.
Haha, ja.. man kan säga att han stod för underhållningen på min hemresa.
& gissa var han hoppade av då? Givetvis. Här i L-a.

Jaja. Nog om broderandet nu.

Efter jobb fick jag minsann fint besök i form utav Mamma, Moster & Michaela..
Så nu har Moster fått se min lägenhet & Michaela fick sin present.. som hon kommer bli så fin så i :)


Nu är jag sjukligt trött. Jag är fortf helt förvirrad på dagarna idag. Ibland känns det som Söndag, ibland som Måndag.
Knas. Nu hade jag iaf tänkt slå igång Sunes Jul, värma en lussekatt & dricka lite the till det.

Senare ska jag hem till familken & äta. Där även Moster & kusin ska befinna sig. Miisigt. Man måste passa på att träffa dom så mkt man kan nu.


Jaja, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0