Det här med att vara en häxa.

Hah. Thanks to Mazarin så fick jag som sagt skickat iväg ett sms igår. Det känns bra. Nu är vi tillbaka där vi ska vara. Det vill säga, på noll. Men, hellre det än inget alls.

Iallefall. Vi smsade lite igår. & ännu en gång kom det fram att jag visst är en häxa. Man tackar! Är jag verkligen så bitchig? Jag vill tro att jag bara är det mot dom som förtjänar det.. men asch jag vet inte!
Får väl vara en häxa då, orkar inte vara ngn hurtbulle..

Det är inte det att jag inte gillar lyckliga människor. Men, jag förstår bara inte hur man kan vara lycklig JÄMT?
Nog vore det skönt att ha det så. Men, min tillvaro har för det mesta både upp & nerförsbackar.. därför orkar jag inte le jämt.


& när det kommer till dig så behöver du en häxa som sätter dig på plats. Men, trots allt så är jag guds bästa ängel jämfört med dig..


Men GUD vad sitter jag här & svamlar för? Jag ska ju boka biljetter till Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0