Dilemma.

Här sitter jag & dricker ett glas vitt vin. Jo, det hör liksom till när man gör vid sig tycker jag. Om sisådär en timma ska jag befinna mig nere på Kungsgatan. Vad som är trevligt är att vi faktiskt blir en till, en jag inte vet hur jag ska förhålla mig till.. men dock. Alltså ja det är inget så, men det är mest det att han har varit enomormt PUCKAD de senaste året.. Vansinnigt snällt puckad, & nu ska vi låtsats som ingenting.. skruvat.

Jaja, det är väl bara till att le & prata om allt annat än det. Hmm. Hur som haver så är det iaf skoj att vi nu blir jämt. Som en dubbeldate, fast det absolut inte är ngn date :)

Mitt dilemma för tif är att jag inte vet vad jag ska ta på mig. Känner att jag iten vill dressa upp mig alltför mkt, samtidigt vill jag inte se "helt vanlig ut".
Ah.. vi får se vad det blir jag hoppar i. Ngt jag inte ser fram emot är att cykla ner i stan. Jag hatar det i nyårstider. Dessutom måste jag stanna & hämta ut pengar. HUJEDAMIG! Nåjaaaa.. det får bli till att plugga in mp3n & cykla i 190..


Förresten så tycker jag att du kan dra åt helvete, inte ens ett Gott Nytt År kan man få.
Men, vi vet väl alla att jag kommer att provringa dig sen när jag fått my new pink love.


SVAMMEL. Nu ska jag testa lite kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0