En doft av sommar.

Jag doftar Kokos, kokos & rismjölk. Det doftar ljuvligt. Jag doftar sommar. & drömmer mig tillbaka, eller framåt.
För nu är jag där igen. När jag känner att ngt fattas mig.
Utan att kopiera det så kan jag berätta för er att min älskade Mazarin skrev det mest klockrena orden om denna känslan, tänk att någon kan sätta ord på ens tankar. Ord som stämmer alldeles perfekt med känslan.

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara denna otillräcklighet för er. Men, det känns som om jag hela tiden väntar på att något ska hända. Något som jag inte vet vad det är.
Mitt hjärta längtar, efter ngt.


Nåja. Nog med tankespya här.


Idag har jag varit på Väla med Moster, Michaela, Mormor & Gert. Hej svinmkt folk! Man orkade ju inte ens titta efter ngt. Eller jo, där ljög jag lite.. jag fick nämligen lagt mina ögon på en ny mobil.. men, mer än så fick jag inte lägga på den.. just my luck!
Så imorron ska jag på mobiljakt.. & gud nåde, någon om jag inte får fatt  i en! Jag blir liksom besatt när jag vill ha en grej.
Jaja, jag fick iaf lämnat tillbaka min Volumemaster.. utan minsta dividerande.. & så fick jag bytat min ena dvd.
Annan tid gick åt till att fara fram & tillbaka, typ.
Men det var roligt att få komma iväg iaf. All tid med dom är bra tid.

Nu ska jag snart fixa till mina naglar lite. Sen hade jag tänkt försöka ladda hem en ny film.


Så hej nurå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0