Fatta!

Hej bloggen!

Idag ska jag klaga lite igen. För idag har jag nämligen, återigen (fortfarande..) ont i axlar & rygg. Är det så J*VLA svårt för mig att förstå att jag måste göra ngt åt det? Tydligen.

Men, det är iaf Torsdag. Det är sweet. Jag är pank som en lus.. hur pank är eg en lus? Så, denna helgen blir lugn & fin för min del.
Sen på Måndag får jag ÄNTLIGEN lön & då är det dags att börja leta julegaver igen. Tröttsamt. Undrar om man kan handla alla sina julklappar på Ica Maxi? Hahaha.


Nej för helskotta här sitter jag & maler om helt ovettiga saker. Eg hade jag tänkt skriva ett aggroinlägg om Skånetrafiken, men jag pallar f*n inte.
Ska ringa kusse, sen SKA jag tvätta, föna & PLATTA mitt hår. Ja det ska jag.. Fyf*n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0