Fultrosor på Konsum.

Ah juste. Igår hände ju en lagom pinsam grej som jag glömde att berätta om.

Jag var uppe på Konsum för att handla tändstickor & trisslotter åt familjen. Jo, man är ju snäll. Iaf..
När jag står i kassan ser jag att det står en ganska så snygg kille en bit bakom mig. Jag rättar till min mössa & försöker se lugn & fin ut. När det blir min tur att betala ber jag om 4 trisslotter. Så väl allt lugnt. Men, när jag sedan ska ta upp min börs ur väskan, vad händer då? Jo, jag har då ställt en påse med smutsvätt som jag tyvärr var tvungen att ta med mig in där.. OCH DEN VÄLTER. & vad är det enda som ramlar ut? Ett par fultrosor! Jag DÖR!
Alltså okej om det varit ett par läckra svarta spetstrosor.. men så var ju inte fallet.
För att inte dö av pinsamheten så spelade jag bara cool & tryckte snabbt ner dem i påsen igen. Tog mina trisslotter & stack.

När jag stod & tryckte ner den förbaskade påsen i min cykelkorg kommer sen en liten tjej ut "-Du glömde dina tändstickor". MEN ÅH! Så fick jag snällt gå in & ta emot dom. Tackade så mkt & gick ut till min cykel & skämdes.

Hur lyckas jag? Herregud! Men, jag hoppas mest på att han inte hann se vad som ramlade ur. Inte för att jag tror att han brydde sig va, & inte för att jag kommer se honom igen.. vilket är synd ;), men ändåå.. KLANT!
Kunde inte något annat ramlat ut, som mina lakan eller ngt? Eller åtminstonde ett par porriga trosor! Det är ju liksom inte så att han tvunget fattade att det var smutsvätt så.
Kanske borde man sluta använda fultrosor helt, så man slipper sånt här?


Nåjallafall. Jag fick sen cykla ett annat håll eftersom snubben kom ut & började gå åt det håll jag skulle.


Men, det som kanske retar mig mest är varför det inte är som på film. Varför gick jag inte fram till honom & frågade om vi skulle dricka the, eller ngt sånt..


Jaja. Nu ska jag nog sminka mig lite.
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0