Ge mig dåligt samvete, tack.

Lööööön idag! Så sweet. Började med att smälla en del på Ica Maxi, jo det är sant. Men det var bara saker jag behövde. Ni vet sånt smått skit som kostar massa. Blaj.
Eftersom jag var dum nog att inte lyssna på M&P förra veckan fick jag även gå in om Kvantum när jag kom hem. Där fick jag äntligen tag i julgransljus & glitter. Jäj. Nu är det bara en gran som fattas!

Ja, idag började hell week, men jag måste säga att den började bra. Vi var sjukt duktiga & dagen gick faktiskt hyfsat snabbt.
Så snabbt att jag glömde bort att ringa ett samtal jag lovat mig själv att ringa. Oops då!

Fick ett samtal från Läkare utan gränser idag. Eftersom jag, för ngn månad sen smsat 50 kr till dom. Nu ville dom givetvis tacka mig & be mig om mer pengar.
En fast summa i månaden, det räckte med 50 kr. Men.. jag fick faktiskt tacka nej, för även om jag vill så har jag inte råd att skänka en massa pengar.
Jag har mitt fadderbarn + att jag skänker lite pengar då & då när jag känner för det, det får räcka.
Men tack då, jag fick dåligt samvete.

Imorron ska jag handla julklapp till lilla Michalea. Tror att hon ska få en nalle i samma färg som Jonathan fick när han fyllde ett år. Jo,så får det bli.

Ringde Ellos för ett tag sedan. Eftersom mitt röda linne, som skulle kommit den 10 Dec, fortf inte kommit.
Givetvis blev jag inte mkt klokare efter det samtalet.. svårt att svara på eller? Jag som ville ha det linnet på julafton.. PissEllos!


Nej nu ska jag duscha, måste tvätta mitt flottiga hår.. bara så att ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0