Hello hell!

Prata i telefon, duscha, slå in julklappar & måla naglar. Ja det är väl ungefär vad jag hunnit med sen jag kom hem från jobb halv åtta.
Jag bara älskar mitt jobb på Onsdagar & Torsdagar. Lämna lyan 06:40 & komma hem 19:30 är bara såå fantastiskt härligt!
Ingen ironi här inte..

På jobbet anar vi allt mer det helvete som komma skall. & min axel & nacke is seriously killin' me! Aooue!

Ja det händer inte så mkt i mitt liv just nu. STRESSSTRESSSTRESS är väl så man stavar min tillvaro för tif.

Fick iaf ett samtal från Spättan idag& visst har jag alltid mina ögon med mig.. jojo. Sen retar jag mig nu ännu mer på att vi ska äta jultallrik med jobb på Fred..Spättan vill ju ut. & vill hon ut så vill liksom jag ut!


Nej nu ska jag vänta på att mina naglar ska torka, sen ska jag bre mig några knäckemackor.. lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0