Helvetesveckan tar vid.

Söndag, ja.
Efter att jag varit hemma hos familjen har jag inte gjort så mycket. Plockat upp lite tvätt (okej mycket då..) & mest bara slöat runt. Skönt.
Jag tror att jag laddar upp inför den helvetesvecka som komma skall. För den kommer att bli det, helvetisk.
Så, innan den tar vid så njuter jag av att göra inte så mkt alls.

Har även fått upp min "lady" på väggen. Den blev bra där. Hur det sen blir när man väl ska ta ner den, det tar vi då.
Förhoppningsvis bor jag här så länge att jag kan tapetsera om istället.
Eller, förhoppningsvis så vill jag ju mest bo med ngn annan. Här, där eller var som helst.

Nu har jag iaf över 8000 kr på min lägenhetsfond. Så nu SKA jag faktiskt ta tag i att kolla upp vad det kostar med nytt golv & tapeter till sovrummet.
Jag vet precis hur jag vill ha det därinne..


Ang Soffan & Marres kommentarer;
Soffan; det var ngt ytligthetstest jag hittade på en annan blogg. Man kan nog med detta konstatera att vi båda två är ganska så ytliga :)
Marre; jag håller hårt i henne. & uppskattar henne mkt mer nu, faktiskt mycket tack vare våra samtal..


Nej nu ska jag snoka runt lite.

Kommentarer
Postat av: soffan

jaha då va man ytlig :-)

tack för svar lotta!!

2008-12-15 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0