Herrejesus I'm in chrisis!

Jag tittade på Ams sida nu. Herrejesus. Vad ska man ta sig till? Där finns  ju inte ett dugg. Jaja, i värsta fall får man väl.. hmm.. ja, vad får man? Jag vet det inte ens själv.

Tycker synd om mig själv idag (ja ännu mer då), eftersom jag fortf har så himlans ont i axel & rygg. Vad gör jag åt det? Inget.. det är såå typiskt mig! Jag måste verkligen börja ta tag i mig själv nu.. for real.

Ja vad mer ska man berätta om idag då? Regnet har vräkt ner hela dagen & oron gnager i magen. Så ni får ursäkta mig om det inte är fågelkvitter från min sida av stan.
Imorgon tror jag kanske att jag ska ta & ringa ett samtal. Mjoo. Det har jag iofs sagt hela veckan nu. Men, ibland när världen rasar litegrann så är det faktiskt dig jag vill prata med.
För att du har en så annorlunda syn på livet.

Men så är det ju det där med att inte veta. Finns det en hon i ditt liv?
Maj Gad! Alla dessa år & jag maler än.


Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska äta smörgåstårta (tack Mami..) & titta på UB.

Kommentarer
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

japp ska bli underbart!

2008-12-02 @ 19:45:15
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0